cover letter (bm)


SURAT PERMOHONAN ( VERSI BAHASA MELAYU)


Mohd Zulfikar bin Ali
No. 21, Jalan Perumahan Barat
Bandar Penawar
81930 Bandar Penawar
Johor


Puan Salmah bt Abu
Pengarah Sumber Manusia
ABC Sdn Bhd
Tingkat 11
338 Jalan Tuanku Abdul Rahman
50100 KUALA LUMPUR                                                                                                                                  8  APRIL  2010
Puan,
PERMOHONAN JAWATAN SEBAGAI JURUTEKNIK

Encik Mohd Asri Husin, pensyarah di Kolej Komuniti Bandar Penawar mencadangkan supaya saya memohon jawatan juruteknik dalam syarikat ABC Sdn Bhd. Berdasarkan kepada iklan pihak syarikat yang diiklankan dalam laman web syarikat baru-baru ini. Saya ingin memohon jawatan itu.
2.            Saya menamatkan pengajian di Fakulti Kolej Komuniti Bandar Penawar dengan Sijil Penyenggaraan Bangunan pada bulan Jun 2010. Saya sangat meminati bidang elektrik dan saya mempunyai pengalaman selama 6 bulan bekerja dengan Syarikat Horizon Sdn Bhd semasa saya menjalani latihan Industri wajib oleh pihak kolej. Saya juga mempunyai kemahiran dalam bidang penghawa dingin, kimpalan dan sebagainya.

3.            Fakta-fakta menganai diri saya selanjutnya dicatatkan dalam resume yang dilampirkan bersama surat ini.

4.            Saya bersedia dipanggil bagi menhadiri temuduga pada bila-bila masa.

 Sekian, terima kasih.

Yang benar,
.....................................................
Mohd Zulfikar bin Ali


Borang Tempahan E-Book

Name:
Email Address:
No. Telefon
Nama E-Book Yang Ingin Dibeli Bisnes Online Kit (RM 30)

Get your own free form like this one.